Στην Κυψέλη
Μελισσοκόμος επί τω έργω
Name: BeeHappy
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, GR

Τετάρτη, Οκτωβρίου 27, 2010

ἐδιζησάμην ἐμεωυτόν

Σε λίγες μέρες θα γίνει πραγματικότητα μέρος ενός στόχου των τελευταίων ετών.

Μπορεί να μην κατάφερα ακόμα το απόλυτο (παραμένει σα στόχος) αλλά μετά από αρκετά χρόνια ανεπάρκειας ψυχής (δικαιολογίες πολλές, κάποιες μάλιστα έπειθαν και μένα) και έχοντας εγκαταλείψει κάθε επαφή με τους δρόμους αντοχής, την Κυριακή θα είμαι στην εκκίνηση του 28ου Μαραθωνίου.

Όχι, δεν έχω σκοπό να καλύψω τα 42.195 μέτρα (στόχος για τις επόμενες 369 μέρες).
Ελπίζω να καλύψω τα 10 πρώτα χιλιόμετρα του Μαραθωνίου σε κάτι λιγότερο ή περισσότερο από 60 λεπτά.

Η φυσική μου κατάσταση (την οποία βιαστικά από τις αρχές Σεπτέμβρη βάλθηκα να βελτιώσω) δεν μου επιτρέπει να ελπίζω σε κάτι περισσότερο αν θέλω την επόμενη μέρα να στηρίζομαι και πάλι στα γόνατά μου.

Ο Μαραθώνιος είναι το ομορφότερο αγώνισμα του στίβου.

Θα έλεγα μάλιστα ότι είναι ένας αγώνας ενάντια σε όλα αυτά που προσπαθούν να μας κάνουν μικρότερους, υποτακτικότερους, άβουλους και αδύναμους.
Δεν ψάχνω μακριά.
Ο πιο καλός μου φίλος, ο πιο κακός εχθρός μου, είναι ο εαυτός μου, έγραψε ο τρισμέγιστος Άκης Πάνου.

Ο τερματισμός του Μαραθώνιου, τα τελευταία σκαλάκια του Καλλιμάρμαρου, είναι η μέγιστη νίκη ενάντια στον κακό μας εαυτό.




8 Comments:

Blogger chaniabee said...

Σου εύχομαι φίλε μου να τερματίσεις στο καλημαρμαρο και ο δεύτερος να έρθει ξεγλοσισμενος μετά από 1 ώρα!!!
Η μάνα μου μου έλεγε μια μαντινάδα κάθε φορά που έκανα κάτι και υπέρβαινε τα όρια μου (αυτό λέμε εμείς κουζουλάδα) και σου το μεταφέρω με το δικό σου όνομα!



Σπύρο…….. συμμάζεψε τον νού σου
Γιατί δεν είσαι 20 χρονών
Παρά ΄σε του καιρού σου!!!

10/27/2010 1:43 μ.μ.  
Blogger BeeHappy said...

Φίλε σ' ευχαριστώ για τις ευχές και τη μαντινάδα!!!
Μπορεί τα σαράντα να είναι τα γερατειά της νεότητας και τα πενήντα να είναι η νεότητα των γηρατειών αλλά το μεγαλύτερο κακό δεν είναι η αδυναμία του σώματος, είναι η αδιαφορία της ψυχής.

10/27/2010 2:36 μ.μ.  
Blogger Κώστας Ελευθεριου said...

Φίλε Σπύρο καλή δύναμη και καλό τερμάτισμό όπου κι αν έχεις σκοπό.

10/27/2010 4:31 μ.μ.  
Blogger Beekeeper said...

Ελπίζω να εχει φαει αρκετο βασιλικο πολτο αυτες τις μερες!

Καλη επιτυχια

10/27/2010 5:38 μ.μ.  
Blogger Exagono said...

Σπυρο καλη επιτυχια.
Και γιατι οχι να τερματησεις.

10/27/2010 9:24 μ.μ.  
Blogger Θεοδόσης Κατσαρός said...

Εύχομαι να γίνει πραγματικότητα ο στόχος σου.

10/27/2010 10:30 μ.μ.  
Blogger Θεοδόσης Κατσαρός said...

Ακριβός 2500 χρόνια μετά την ιστορική μάχη του Μαραθώνα θα τρέξεις Μαραθώνιο.
Τυχαίο δεν νομίζω.

10/28/2010 7:53 μ.μ.  
Blogger Spyros said...

ρε συ, αν είναι να έρθεις για καφέ στη Ραφήνα, βάζω εγώ τη βενζίνα!

Καλή επιτυχία, και σημασία έχει η συμμετοχή, μη σου πώ και η όλη αναμονή!!!

10/29/2010 2:55 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home