Στην Κυψέλη
Μελισσοκόμος επί τω έργω
Name: BeeHappy
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, GR

Τετάρτη, Απριλίου 21, 2010

Τα μηνύματα της Άνοιξης


Ο κήπος μου, τα δέντρα μου, τα μελίσσια μου είναι μέρος της ζωής μου.
Καθημερινά θα τους μιλήσω και αυτά θα ανταποκριθούν με τη γλώσσα που ξέρουν, τη γλώσσα της φύσης.

Περίοδος κλαδέματος των "ξινών" και τα οπωροφόρα χαίρουν της καλλιεργητικής φροντίδας.

Κλαδεύοντας την καλή μου λεμονιά βρήκα κρυμμένο μέσα στη φυλλωσιά της ένα μήνυμα.
Τι θέλει άραγε να πει η φύση?


...άλλο θα πει Χαλκιδική μωρό μου κι άλλο θα πει Χαλκίδα

9 Comments:

Blogger Κώστας Ελευθεριου said...

Σπύρο χαίρομαι που σε διαβάζω ξανά , ηφύση είναι στα καλύτερά της κι ας μην μας κάνει τα χατίρια πάντα.
Για το φρούτο σου , τι να πώ, πατριώτης του Ανέστη είσαι κι εσύ.
(Με την καλή έννοια το γράφω , μην με παρεξηγήσει κανείς σας)

4/21/2010 3:27 μ.μ.  
Blogger Spyros said...

εύγε!

4/21/2010 6:52 μ.μ.  
Blogger kkokinos said...

Τι να πει κανεις!!!!
Μηπως λογω της ημερας???????????

4/21/2010 7:14 μ.μ.  
Blogger Exagono said...

Ηρθε η ωρα η φυση να μας γ@μη..

4/21/2010 8:41 μ.μ.  
Blogger Anestis Ketsetzidis said...

Σπύρο
σκέψου μ'αυτό ο σπόρο τι θα γίνει αν φυτρώσει στα χώματα Γονίμου!
Κώστα μη τρομάζεις,το καλακαίρι έρχεται μαζί με πολλά φρούτα.

4/21/2010 11:08 μ.μ.  
Blogger Beekeeper said...

Βρε καλως το Σπύρο.
Φιλε οι μελισσες σου το γονιμοποιησαν για τα καλα το δεντρακι ε?

4/26/2010 5:30 μ.μ.  
Anonymous angel said...

καλημέρα σας!!!!!

5/21/2010 8:50 π.μ.  
Blogger Creep said...

Καλησπέρα! Την λάτρεψα αυτή την ανάρτηση μπορώ να πω. Βλέπω από νέα μακρή και Πάοκ. Αρχίζω να σας συμπαθώ όλο και περισσότερο...

6/07/2010 12:45 μ.μ.  
Blogger melitis ΠΗΝΕΙΑΣ said...

θα την κλεψω να ρωτησω και πιο περα !.

7/26/2010 2:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home