Στην Κυψέλη
Μελισσοκόμος επί τω έργω
Name: BeeHappy
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, GR

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007

Σχετικά με....τον BeeHappy



Βλέπω μπαλάκια να πετάγονται από κάθε κατεύθυνση και δεν καταλαβαίνω το γιατί.

Σφυρίζουν γύρω μας προσπαθώντας να πουν κάτι για τα σώψυχα αυτού που κρατάει τη ρακέτα.

Το χθεσινό της 'Ασπας έπεσε μπροστά μου και περίμενε να το σηκώσω.

Θεωρώ ότι μέσα από τα κείμενα και τα σχόλιά μου ήδη έχω ιχνογραφήσει το ζητούμενο.

Διαφωνώ με το συγκεκριμένο τύπο ψυχανάλυσης και δη δημοσία. Ίσως να φταίει ο "σφιχτός" χαρακτήρας μου.

Για μια στιγμή σκέφτηκα να κλωτσήσω το μπαλάκι στο χαντάκι (κάνει και ρίμα), μετά το είδα σαν άσκηση και το σήκωσα.


1. Αγαπώ να έρχονται φίλοι στο σπίτι, εγώ να ψήνω και αυτοί να τρων.

2. Τον καφέ τον πίνω πάντα σκέτο (και το ούζο ανέρωτο που λέει και το τραγούδι) αλλά τρελαίνομαι για γλυκά.

3. Λατρεύω την ταχύτητα. Τρέχω, κάποιες φορές υπερβολικά, στις εθνικές οδούς, περπατώ γρήγορα, έτρεχα (παλιά, πολύ παλιά) στους στίβους (αγαπούσα τα 400 και εσχάτως τους μαραθώνιους), τρέχω στο στίβο της ζωής, τρέχω, τρέχω.

4. Αγαπώ τις μέλισσες μέχρι...θανάτου!

5. Μισώ τους δήθεν και τους υποκριτές.


Ως θεματικό το Blog θα σερβίρει στο συνάφι του.