Στην Κυψέλη
Μελισσοκόμος επί τω έργω
Name: BeeHappy
Location: ΝΕΑ ΜΑΚΡΗ, GR

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 07, 2007

Μελισσοκομία & Έρευνα


"Κοίταξα πίσω μου και είδα πως,
σε τούτο τον κόσμο,
ο δρόμος δεν κερδίζεται πάντα από
τους φτεροπόδαρους, μήτε ο πόλεμος
από τους δυνατούς, μήτε ο άρτος
από τους σοφούς, μήτε ο πλούτος
από τους μυαλωμένους, μήτε η Χάρη
από τους Άξιους: Στου Χρόνου μέσα
τα γυρίσματα όλοι τους κρέμονται
από κάποια Σύμπτωση"


Πιστεύω στη σύμπτωση.
Εκτός πολλών άλλων που επηρέασαν καθοριστικά τις επιλογές μου στη ζωή, η ενασχόληση με τη μελισσοκομία ήταν αποτέλεσμα μιας σύμπτωσης σε συγκεκριμένο τόπο και χρόνο. Για καλή μου τύχη οι ευτυχείς, σχετικές συμπτώσεις ακολούθησαν η μια την άλλη.

Μια τέτοια ήταν και η γνωριμία μου με την Σοφία τη Γούναρη. Ξαφνικά βρέθηκα με ένα ζωντανό εγχειρίδιο μελισσοκομίας δίπλα μου. Αδιαμαρτύρητα ανέχτηκε και συνεχίζει να ανέχεται τις μύριες όσες απορίες μου, αλλά και από δεκάδες συναδέλφους απ' όλη την Ελλάδα όπως καλά γνωρίζω.

Τελευταία προσφέρθηκε και ενημέρωσε τα μέλη του συλλόγου μας, του "Κηφήνα", (δεν σας το έχω πει αλλά προ διετίας συστήσαμε Μελισσοκομικό Σύλλογο του οποίου εκτός από την τιμή να προεδρεύω έχω και την πατρότητα του διακριτικού του τίτλου) σχετικά με τις τεχνικές διαχείμασης. Δυστυχώς τα πεσκέσια που της είχαμε ετοιμάσει μας τα ...αφαίρεσαν (για να το πω ευγενικά) διερχόμενοι έξω από το χώρο της συγκέντρωσης.
Η Σοφία είναι από τους επιστήμονες που τιμούν τον τίτλο τους. Αγαπάει τη μελισσοκομία και το δείχνει. Βοηθάει τους μελισσοκόμους.

Στο τελευταίο τεύχος της Μελισσοκομικής Επιθεώρησης (είναι συντάκτης των μελισσοκομικών χειρισμών) έκανε μια πρόταση (αυτός είναι και ο λόγος της σημερινής ανάρτησης). Αντιγράφω....

"Μια πρόταση λοιπόν, «...κι ας πέσει κάτω». που λέει Και το τραγούδι. Προσωπικά πιστεύω ότι η διερεύνηση των παραπάνω θεμάτων, όπως και η προσπάθεια προσαρμογής των μελισσοκομικών χειρισμών σε ενδεχόμενη αλλαγή των κλιματικών συνθηκών της χώρας, αποτελεί προϋπόθεση επιβίωσης του κλάδου. Διατίθεμαι να εργαστώ προς αυτήν την κατεύθυνση εφ’ όσον κάποιοι μελισσοκόμοι θελήσουν να διαθέσουν 1 έως 3 μελίσσια με τα συμπαρομαρτούντα, ώστε να δημιουργηθεί ένα ή δύο μελισσοκομεία των 20-30 κυψελών, όπου θα δοκιμασθούν διάφορες νέες τεχνικές ανάπτυξης μελισσιών ή αντιμετώπισης ασθενειών, Τα μελίσσια αυτά ο μελισσοκόμος θα μπορεί να τα πάρει πίσω, εφόσον επιβιώσουν μετά το τέλος της μελισσοκομικής χρονιάς. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση που αναγράφονται στην αρχή του άρθρου (σσ.2106399366, 2106391378, sgounari@nagref.gr). Καθώς οι καιροί είναι δύσκολοι και ίσως γίνουν δυσκολότεροι ίσως η αυτενέργεια σε επίπεδο παραγωγική διαδικασίας, να αποτελεί τη μόνη διέξοδο. Αλλιώς δεν Θα βοηθηθεί ο κλάδος και από 10 Φεστιβάλ Μελιού ή Προγράμματα Προώθησης των Προϊόντων της μέλισσας, αφού δεν θα υπάρχουν προϊόντα. Εκτός και εάν αρχίσουμε να προωθούμε τα εισαγόμενα...."

Ναι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι, και δη επιστήμονες, που προσφέρονται και όποιος μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει αυτό, το κατάλαβε.
Αν μη τι άλλο αισθάνομαι καλότυχος που γνωρίζω ανθρώπους όπως η Σοφία και η Magica.
Τι λέτε θα συμμετέχουμε????
Ακούμε τον αληθινό "βασιλιά" σε αληθινή μουσική...

Ετικέτες , ,

5 Comments:

Blogger Beekeeper said...

Αυτες οι αδιαμαρτύρητες, όπως καλα ειπες απαντησεις ειναι με με χουν εντυπωσιασει - κι εμενα. Και καλα εσυ, υποθετω κανεις και σοβαρες ερωτησεις. Εγω εχω ρωτησει πολυ ακυρα πραγματα (ετσι νομιζω, αλλα τα καταλαβαινα μετα) κι εκεινη παντα απανταει αμεσα (την καψαμε τη γυναικα θα της στελνουμε ολοι mail τωρα)

12/09/2007 2:20 μ.μ.  
Blogger skyrianbee said...

Είμαι και έγω εντυπωσιασμένος από τα λεγόμενα της κ.Γούναρη και βέβαια με βρίσκει σύμφωνω αυτό που προσπαθεί να κάνει. Όλο αυτό δείχνει ότι μόνοι μας θα αντιμετωπίσουμε τα μελ/κα προβλήματα χωρίς τη βοήθεια κανενός.
Εσυ θα προσφερεις μελισσι-α;

12/10/2007 7:48 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Kαι ποιός δεν έχει ρωτήσει κάτι την Σοφία και δεν του απάντησε;Είμαι και γώ απ΄αυτούς που την ζάλιζαν στην αρχή και όμως υπομονετικά μου εξηγούσε πώς , τί και γιατί.

12/11/2007 7:13 π.μ.  
Blogger BeeHappy said...

Μου αρέσει η βεβαιότητά σου Κώστα για το σοβαρό των ερωτήσεών μου!

Όταν υπάρχουν άτομα σα τη Σοφία skyrianbee δεν είμαστε μόνοι μας.
Και με τη σφραγίδα μου!

12/11/2007 10:10 π.μ.  
Blogger Γιάννης said...

Και εγώ κάποτε συμπτωματικά γνώρισα ένα μελισσοκόμο μανιώδεις που είχε τα μελίσσια του πάνω στην ταράτσα της πολυκατοικίας που έμενε στην κυψέλη! Κι απ’ αυτόν πήρα τα πρώτα ερεθίσματα, όμως υπήρχε μέσα μου η σπίθα για τα μελίσσια.

9/24/2014 1:08 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home